Steg 2....

PUH... FINALLY....
Steg 2 är avklarat.

Har spenderat 5 dagar med likasinnade för att lära sig mer och fixa detta som instruktör.
OHEJ vad mycket vi har lärt oss....
OHEJ vad jag är trött i kroppen....
OHEJ vad mitt huvud numera är proppfullt av tekniker, muskler på latin, anatomi, fysiologi etc.....

MEN vad kul det är.... SÅÅÅÅ intressant.

Dagarna startade med frukost 0745 för att sen 0830 starta upp själva utbildningen som höll på fram till lite efter 20 varje dag... i FEM dagar.... Det varvades praktik med teori... MASSA av allt....
Värst blev nog lördagen... inte nog med ett praktikpass på förmiddagen... vi fortsatte med ett grymt cirkelfys pass på eftermiddagen.... (gympasal, 9 stationer innehållande massa grymma, tunga övningar... 45 sec på varje station, 10 sec bytes tid mellan varje, 3 varv.... TEEEEMPOOOOO)... vilade i 20 minuter... fortsatte med ett intensivt spinpass på en timma.... och sen fest... fast med tanke på sällskapet blev det 4 timmar på dansgolvet.... Det visade sig att en av grabbarna dansade bugg, en annan undervisat i salsa och en tredje allmänt dansant... Så FF fick dansat i totalt 4 timmar nonstop...
Behöver jag säga att jag på söndag morgon kände mig som om jag åkt ett par varv i en torktumlare???!

Jisses....

Summeringen var ändå -  Gymmare är grymmare...!!
Vilket härligt galet gäng...
Fick en massa beröm, fast jag vet inte om vissa saker ska tolkas som bra eller dåligt i och för sig...

Nu väntar plugg, teoriprov och sen en licensiering innan jag har min roll helt klar.
Ser SÅ fram emot det, men är såå nervös... det ÄR svårt... det ÄR mycket att kunna... det ÄR ett stort ansvar.
Men jag är redo... för jag ÄR bra på detta....
jag ÄR grym....
och jag vill se till att FLER blir som jag... för det ÄR räddningen för många...

Mer styrka åt folket....!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0