Sin mors dotter alright....

Kom på...

en kulig incident i helgen.
Min Dotra är tack och lov lika fumlig som sin mor... eller vänta... är det BRA?
Äh, hur som helst....

Hade besökt en butik och skulle in i bilen igen för att dra vidare.
Jag hoppar in och stänger min dörr, Dotra detsamma, men skriker till:
- AJ....
- Vad gör du? frågar jag lite försiktigt.
- Åh, jag glömde bara att ta in det andra benet i bilen innan jag stängde dörren, svarar hon glatt som om det vore det mest naturliga i världen...
Hon slänger in det andra benet i bilen och stänger glatt bildörren.
- Eh... ok.... svarar jag lite lätt ställd....
Jag håller på att fnittra ihjäl inombords och SJÄLVKLART postar jag om detta på FB.
Vilket jag efter en stund berättar för Dotra...
Varpå hon nu ska komma med nåt sorts försvarstal... eller ursäkt... eller något... Hur som helst, hon kläcker:
- MÄH, jag KAN inte hålla koll på BÅDA benen samtidigt heller....

RIDÅ.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0