Fåniga fån...

eller om det är fåniga ajtjuuun. Trasig frukt hur som helst.

Försökt uppdatera programvaran....
Vilket börjar bra... men slutar mindre bra.
Ajtjuun säger till mig att internetanslutningen inte är kvar, tog en time out liksom, och inte kunde slutföra updaten. SKUMT eftersom surfandet fungerar aaaaalldeles prima HELA tiden.
SUCK....
Försökte uppdatera ajtjuuun, starta om datorn. Men ikke sa nikke... tappa internet liksom. AS IF...
Äsch... får vänta på nästa modell istället... ;)

Har dessutom en antifån-Dotra nu.
Hon har konstaterat att hon inte gillar touch. SÅ nu gräver hon i vår låda med samlingen mobiler... och väljer att istället ha en ultragammal mobil. Har lovat henne att få ta min istället...
Meeeen... money saving för mig... hon vill alltså INTE ha en ajfån... längre.
Fast å andra sidan tjatar ungen om en Blackberry...
Konstigt hur de lyckas hitta vägar som kostar en massa pengar oavsett liksom.
Hon har dock inte övertygat sin kloka mor ännu... och det kommer hon inte heller att göra....
Jag inväntar bara rätt tillfälle...
Hon fick ju för sig att hon ville ha en fruktdator... värsta Luft Pro:en liksom.
TILLS jag visade henne den LIVE i butik. Hennes kommentar när den drog igång var:
- MÄH, det här är ju ingen dator... var e alla ikoner? En sån här vill INTE jag ha...

SÅ... jag ska nog lyckas den här gången oxå.
Gäller att vänta ut henne bara...

Verkar som att jag KAN ha knäckt EN av tonårskoderna.... PHEW!!!

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Haha... Klart hennes kloka mor kommer på ngt bättre! Ja, det är märkligt med såna där fruktdatorer... MYCKET bättre med ikoner! (Faaast ajfånen är ju bra!)

2011-05-01 @ 21:41:34
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0