Buss buss....

Avklarat....

Resan till sydligare breddgrader alltså. För att inhandla flytande till sommaren och parta med bästaste vännerna. SOM jag hade LÄNGTAT...
Humöret var på toktopp, redan på uppladdningen, sexpasset.
Hela dagen gick i tecknet TEMPO... jisses.

Mötte upp buss och söta vännerna som sig bör... kramkalas och Jäger, packa sig in i bussen, installera sig på plats. Sen bar det tryggt av nedåt landet. Partyhumöret ökade rejält och avslappningen var ett faktum, alla spärrar föll.
Det gjrode att lite grus i maskineriet lade lite moln över hela tillställningen för min del. Det är dock en väckarklocka, en REJÄL sådan... Tackar för att förståelse fanns... och vänande om mitt bästa. Rörd är jag... och viskar lite förlåt.

På plats surrades det runt bland hyllor... MASSA hyllor...
Måste säga att det inte är helt jätte optimalt att florera bland alla dessa hyllor och sorter när skallen inte har ramlat tillbaka igen... Efterdyningarna låg liksom kvar och man kan väl känna sig lite förvirrad...
Tur att man har vännerna nära, som kan stötta och guida.

Efter 2 butiker packades allt in igen... summeringen är ÖVERFULLT... över alla kanter. Inte för MIN del, utan för bussen...
Min del är jag nöjd med... mumma inför sommaren... och bolaget kommer nog få vänta på besök från mig igen.

Hemresan spenderades stilla... lite guld, lite mat, lite luft och lite lite sömn var väl det som fick tiden att gå.

Väl hemma ramlades det ner i soffan...
Tills jag belåten somnade in i min säng...

Nästa gång... ska jag nog ladda lite bättre tror jag.

Tack mina änglar... för att ni finns... och för att ni förstår...
Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Bella

Hade inte varit lika kul att göra resan utan dig helt klart :))

2011-06-02 @ 12:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0