Tebax...

"aaaj... "
DET har varit dagens mest använda ord tror jag... Inte bara av mig, utan de flesta deltagarna.
JISSES vad stel och ÖM jag är idag.

För att summera lite.... hmm.. det blir svårt.... men jag gör ett försök.
34 pers, 2 ledare (pigga, kunniga och inspirerande), bäddsoffa, spring, regn på vertikalen, löpning i slask, trasiga skor (HA, de gav upp före mig...), jympa, cirkelfys, mat, mat, maaaaaaaat, skratt, anatmi, fysiologi, töja, tänja, näringslära, grupparbeten, muskelursprung, nya ord, massa aha-upplevelser, nyttigheter, fest, indoorskiing med snökanon, sitta i knä... STEL, ÖM, TRÄNINGSVÄRK.... LILLABLÅGUL....

Listan kan göras HUR lång som helst.
Huvudsaken är att jag är tillbaka, hel om än rätt mörbultat. LilaBlå armbågar och fruktansvärt ont i nacke och skuldror... KAN bero på handstående i 45 sekunder samtidigt som jag skulle föra isär benen till ett V, så många gånger som möjligt... TRE gånger... och innan dess hinna med NIO andra stationer... 45 sek på varje, 7 sekunder "vila" mellan varje för att hinna byta station... TRE varv...
Det var INTE igår som jag sprang runt i en tjockmatta... och nu vet jag varför... GAH.. MjölkSYYYRA....

Fått lära oss massa nytt, och jag kände att jag faktiskt kan mer än jag trodde redan innan, speciellt musklerna och träning av dom, strectch, träningssätt och påverkan. Tackar min PT för det som har drillat mig så otroligt mycket. Vilken underbar hjälp det har varit.

Det har varit intensiva dagar, upp vid sju, frukost och sen kört på hela dagen och avslutat sista passet vid 20-tiden... gissa om det inte tagit lång tid att slockna på kvällarna....
Blandad skara med människor, alla med olika bakgrund av träningsvana, arbete och annat, och med samma mål, att bli nån sorts ledare efter steg 2, som kommer senare.

Nu väntar teoriprov för att bli godkänd.... SEN kommer nästa steg, för att få min licens...
DET kommer bli ännu tuffare... fler dagar och bara styrketräning... och ännu mer detaljerad anatomi... MEN gissa om jag är TAGGAD....
För... JAG ÄR GRYM på detta...!!! GRYM!!!!

Kommentarer
Postat av: BB

YEAH!!! Gött mos!!!

2011-03-14 @ 13:44:23
Postat av: Gabriella

Ja du är GRYM på detta :D

2011-03-14 @ 21:13:27
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: The Librarian

Klart att du är grym!!

2011-03-14 @ 21:25:09
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: MrsBloodyKisses

Underbart!!!!!!!!!!!:)

2011-03-15 @ 16:59:10
URL: http://ryra209.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0