Som barn...

visst är det härligt... att få vara barn lite. Bete sig som ett...

BB... underbara goa BB...
Hon bjöd in mig (och Dotra inkl. kompis) till att överraska sin MrR...
HAN är som ett barn, energisk som FÅ... om jag kallas(des) Duracell så är det INGET jämfört med honom...
Hursomhelst... Han älskar tydligen vattenrutchkana... Så hon fixade följande:
Några av oss skulle samlas på grannstadens vattenpalats... på utsatt tidpunkt, UTAN att han visste NÅT... Jag roddade ihop Dotra och kompisen J.
Så det var bara att rota fram vinterundanpackade bikinin och bege sig....



På utsatt tid svängde jag in på parkeringen och vinkade glatt till en MYCKET förvånad MrR, som hela han såg ut som ett frågetecken... HAHAHA.... det visade sig att han haft ögonbindel på sig hela vägen... och hade inte en ANING om vad som väntade, ELLER att vi andra var inbjudna.
Vi var ett digert gäng, jag, Dotra, kompis J, BB, MrR, min PT, BBs son, hans kompis, en MrM och så anslöt DirtyL lite senare... Observera att det endast var TVÅ under 15 år...

Det åktes kana.... flera varv... en skrikande BB är alltid lika kul... Ångbastades... och simmades... LÖVELY... Vi (MEST grabbsen) strålade som BARN... askul!!!!
Passade på (freak som jag är) att simma ett gäng vändor också.

Baksidan av det hela är ju SEN... jag menar... vi var ju INTE ensamma på bygget... vilken sorl....
Huvvet är mosigt ännu...

Vi har nu avslutat det hela med Andra Chansen... godis och vattenmelon...
Missar tyvärr El Finale... men det har jag rått bot på ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0