Skrotnisse....

Sista muskelpasset på en vecka genomfört...
Dagarna som kommer är visserligen fyllda av pass men inget musklande...

Har läst en mängd intressanta saker och fått en del AHA-upplevelser.
Vilket är mycket intressant....

Ikväll ska jag skriva ner lite om mig själv som instruktör. Hur jag vill vara, vad för egenskaper som jag har som kommer att användas i min roll, vad mina svagheter är, vad min styrka är...
Detta ska tas med imorgon. Jag har bilden klar för mig...
Jag vet vad jag vill förmedla, hur jag vill inspirera, vilken typ av instruktör jag vill vara.
Och jag är säker på att jag är rätt ute....

Det lilla jag fått göra i form av instruktioner redan nu, och de gånger jag haft möjligheten att träna med andra (som vill köra pass med mig) och de gånger som jag och PT kört (då det till slut blir en publik kring oss) har gett mig kvitto på att jag är rätt ute.

Hör av mig lite ikväll igen...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

FFSN !!!

2011-03-09 @ 17:22:35
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0