Recept....

Funderar lite över helgens recept...
Alltså inte maten... utan hur helgen är tänkt att användas och om jag har lyckats fått ihop receptet rätt den här veckan för att det ska bli bra liksom. Låt oss se....:

4 hg sover lite då och då under natten
4 kilo träningspass av olika slag
5 paket arbete med olika smaker
3 burkar solsken
1 nypa klipp
1 nypa göramigbrun
5 kg för lite timmar per dag
3 km lång to-do-lista i smulor....
1 flarra rött
4 msk vännersnack

kryddat med spices med olika intensiteter.... (som rör till det i grytan REJÄLT!!!!!!)

Tja... kritikerna kommer ju imorrn, så jag har några timmar kvar på mig att justera receptet lite.
Imorrn... inte ikväll... ikväll är det sexpass och vännersnack.
SEN så....

Baka baka liten kaka....

(JA, jag är trött.....)

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Det ska bli JÄTTEGOTT. Receptet må se lite splittrat just nu, men när det är färdigt bir det så bra!!

2011-03-19 @ 14:48:32
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0