Nedräkning...

Några dagar kvar....

- träningslinnen tvättade: check
- tvättmedlet nerpackat: check
- Kursbok genomläst: nästan check
- Kamerabatteri uppladdat: check (snart)
- Nerverna in motion: CHECK...!
- Inspiration på plats: MEGAcheck
- Lycka: MASSAcheck!!!

Kvar att checka av:
- drickbart förutom vatten (har hört att det är ett måste, så man slipper ringa på bud....)
- packa kläder (känns som detta blir lätt att packa till, jag menar... det ska ju bara tränas liksom...)
- påminna bossarna IGEN om min frånvaro... (har påminnt verbalt OCH skriftligt idag, men det lär behövas upprepas...)
- foto på mig själv..  (jaha ja... DET var ju intressant... or NOT... vad tusan ska DET vara bra för....??)
- säkert en massa annat, som jag missat.....


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Jösses, jag blir ju till och med laddad när jag läser det!!!! :) Ha det kul och återkom med rapport!!!!

2011-03-08 @ 08:52:40
URL: http://ryra209.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0