Mars Attacks...

När kvällen inleddes med detta... DÅ visste jag att det skulle bli en helt galen kväll. Med säkerhet liksom...

SÅNGEN väckte många till liv...

Det fortsatte sen med att jag fickte present... en YBERKANON present.... Man kan väl säga att mina vänner känner mig såååå VÄL....

Tanken från en av dom var tydligen att det skulle vara godis i den... (en påse Polly ingick såklart....:)). Men som ni ser hittade jag det PERFEKTA användningsområdet...

Texten lyder "QUEEN of fucking everything"

UNDERBART!!!

MrsB kom med en flarra rött med ett litet brev som minsann talade om att det var en MYCKET speciell kväll ... SUPERMÅNE natt... som upplagt för GALENSKAP med andra ord... vilket det blev...

Blev MYCKET glad att sjukdomar kunde trotsas och partyhumöret tog över... SÅ glad...!!!

Det skrattades ... tjoades... dracks... SJÖÖÖNGS och... ja... det GÅR inte att summera så mycket mer än att säga att
JAG ÄR SÅÅÅÅÅ GLAD att jag har SÅÅÅ SJUKT underbara, härliga, galna, fantastiska tjejer som mina vänner...
Det finns nästan inte ord som kan beskriva detta gäng...

Färden ner mot staden resulterade i ett enda långt ASGARV... Det var länge sen som jag skrattade SÅÅÅÅ mycket.... tårarna rann... magen krampade... HYSTERISKT...

Vi avslutade kvällen på en stadens krogar....

Succé!!!

Sängen var dock liiiite knölig... inte så märkligt kanske... eftersom vissa inte förstått att man ska SLÄNGA vinkorkarna och INTE lägga dom i min säng... under mitt täcke.... fnyts...

OCH... detta problem med att tappa bort varandra på krogen och hitta tillbaka igen... vi löste det... viii viiii viiii!!!

Tror bestämt att det är dags att boka in nästa fest redan nu....

Vill hylla alla er.... mina goa, härliga vänner...
TACK för att NI hjälpte till att göra kvällen precis så galen som jag ville och hoppats!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Vill bara påpeka att man tydligen inte SKA slänga korkarna, utan PLANTERA dem!! Och det var ju liksom DET som hände :-D

2011-03-20 @ 21:45:55
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Bella

Åh...ja ja ja JAAA Ny fest...JAAA Wiii wiii wii wii

2011-03-20 @ 23:36:53
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen
Postat av: MrsBloodyKisses

Tusen tack till sig själv goaste FrkU!!!! :)

2011-03-28 @ 19:52:44
URL: http://ryra209.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0