Last call...

Då så...
Packat och fixat. Har stenkoll på läget, ja DETTA alla fall. I övrigt är det som vanligt.

Kontrollfreak som jag är har jag förutsett massa olika scenarion så halva lägenheten är nedpackad... känns det som. Men, nu är jag alla fall JAG redo för (nästan) vad som helst...

Nervös? Ja, jo, lite... men mest förväntasfull. Det är ett gott gäng från vår förening (what else liksom?).

Något som kommer vara skönt men också lite svårt är att ha fånen borta från mig under dagarna. Ni som känner mig vet ju att den i vanliga fall i prinicp är inmonterad i mig...
Men nu ska den få ha ljudet av och ligga för sig själv.
Jag behöver koppla bort den liksom, koppla bort allt annat än just det jag ska göra.
NÄr jag tänker efter så blir det lite av en befrielse....

Så alla ni därute.. Ha en GRYM helg och ta hand om er...
Det kommer jag att göra...
Återkommer när jag landar igen...

TJING...!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0