Faith....

Måndag... supertrött.... massa på jobbet... (vilket jag ÄLSKAR)... gäspattack så ögonen rann... massa att tänka på....
DÅ... är det underbart att ha en dotter som jag har...
Som möter upp sin mamma med en EGENHÄNDIGT gjord present....

ÅH vad jag blev glad... FAITH hade hon skrivit... precis som det står på tavlan man ser direkt man kommer hem till oss...
UNDERBARA GOA UNGE!!!

Men jag säger bara SUCK... jag ska nog lägga mig nu...
Sitter och tittar på Top Model, men så blir det ju självklart reklam så jag börjar växla kanal och finner en UTAN reklam (visserligen Ullared men ändå, ska ju bara se en liten stund....). Hjälper Dotra med en sak, kollar lite på FaceBook, surfar runt lite... tiden går... och till slut slår det mig, eftersom jag hör och ser i ögonvrån att det fortfarande inte är TopModel... För ett par sekunder tänker jag för mig själv "HUR länge är det reklam egentligen... Är Top Model redan slut?"...
Har alltså lyckats med:
  • Glömma att jag har bytt kanal...
  • Inte inse att det har gått TVÅ reklamavbrott under Ullared som jag inte lagt märke till...
  • Inte ens komma ihåg om jag sett slutet på TopModel eller inte...
  • Glömma att det ens VAR det som jag tittade på från första början....
Kanske bäst att krypa i säng....

Natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0