Träda...

känns som att detta hamnat i träda...
Bloggen alltså.
Men vad gör man?
Mitt liv kräver mycket av mig så varken lust, inspiration eller vilja finns.

Quadriceps, Erector Spinae, Levator Scapula, Trapzius....
Att det ska vara så jädrans svårt att lära sig allt detta...
Men som sagt, hjärnan svämmade över redan innan, så att knöka in detta gör det ju inte lättare direkt... Suck.
Har dock fått fatt i en försökskanin, det ska bli intressant.

Annat som sker...
Tja... det har uppskattats igen vilket är helt underbart och totalt klockrent... Återkommer om det.
Det har skänkts saker till mig, underbara goa, TACK!
Dotra har visat sin bästa sida och överraskat mig vid ett par tillfällen den här veckan. Så monstrig är jag alltså inte.

I skrivande stund sitter jag uppkrupen i soffan, trött efter balkonghäng i gassande sol. Lite lätt hängig, sliten och utan ett bra humör. Orken har trytit totalt. Inte ens det röda guldet smakade så värst gott.
Det river och sliter inombords, på alla möjliga sätt. Känner verkligen hur trött jag är, och då menar jag inte bara förlitesömntrött, för sovit har jag gjort. Verkar lite som att John Blund och jag slutit fred. Men ändå är kroppen trött, sinnet lågt... Svag.

Kvällen fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0