Mitt i sommar

Längsta dagen... så är det. Lite coolt.

För min del blev det en salig blandning av upplevelser. Vissa som rena utmaningar, andra som rena konstaterande....
En summering känns enklast i detta läge...

  • Hagelskur
  • Londons symfoni orkester på högsta volym, rockigare än man kan tro
  • Cuba Libre (YYYYUUUUMIE...)
  • Smörstekt makrill passar UTMÄRKT med Gula Änkan
  • Hästar är stora, envisa djur...
  • Myggor gillar verkligen INTE mig
  • Man ska inte slåss med betongtrappor
  • Vissa lastbilschaufförer missar att stänga dörrarna på släpet...
  • Barbacka var häftigt... speciellt när det är det första man gör, EVER.
  • Man kan somna fortare än man tror.
  • Nubbvisor är jag inte så bra på
  • Champagne funkar på dygnets alla timmar.
  • Smaklökarna fick sig en rejäl dänga...!!
  • Anstalter kan finnas närmare än man kan veta, liksom.

Tja... detta var en kort summering. Bättre än inget...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0