Uppladdning....

Sitter här och det liksom kryper i hela mig...

Imorgon är det nämligen dags... för en de saker som jag ser så fram emot den här våren.
Det ska vankas MEGAfest.... över 170 pers anmälda...
Så det är klackarna och taket, och det bästa av allt, det är klä-upp-sig-fint fest à la Nyårsfest
För min del innebär det
- HÖÖÖGA klackar
- Klänning a la Marilyn Monroe (som jag ägt ett tag men inte haft chansen att ha på mig mer än hemmavid...)
- Blingbling halsband
- Snajsiga naglar
- Drinkar och tjöt och iordningfixande hos mig, med Kakan och sen Yrvädret som ansluter lite senare. (håller tummarna för att tidsramarn håller.... för HON behöver det...). Ska bli sjukt mysigt.

Det roliga är att det kommer bli liten av en sammankomst med några gamla kollegor. Vi är 4 st som har olika band till arrangören, och det är faktiskt första gången sen ett par år tillbaka vi ses alla 4. Bara det är en glädje i sig.

Får se om det blir några bilder på förkvällen och resultatet av utstyrslarna här sen...

Nu laddas batterierna alla fall... tror att det kommer att behövas....

Bling bling....

Kommentarer
Postat av: Bella

Vi väntar på bilderna.... ;-)

2011-01-24 @ 12:23:21
URL: http://blogg.aftonbladet.se/bellizzen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0