SLARVfia....

Usch och fy och BLÄÄÄÄ på mig....
SOM jag slarvar.... med den här bloggen alltså...
Ska försöka skärpa mig. Men ikväll blir det inte nåt långt inlägg.
Jag har just kommit hem efter dagens träning och är trött. John Blund har fortfarande inte hittat min adress, och svara inte på sms eller nånting. Jag är mer och mer övertygad om att jag gjort honom något ont som skyr mig som elden.
Undra om man locka med något?
En skumtomte...? Ett glas vatten?
För tusan, jag köpte ju faktiskt nya fina lakan för hans skull....

Det är mycket om händer och det är väl lite full fart så att säga. Dock inte något nytt, eller jo vänta, det är det ju. Fast det är en annan historia och den tar jag inte nu...

Sussa gott på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0