Rätt ska vara rätt....

Japp, rätt ska vara rätt, även om det inte handlar om speciellt mycket pengar. För min del var det en principsak...!!

Beställde en grej på nätet. Ett utbytes grej till en grej... Hittade ett ställe som sålde fem-pack för ett par tior mer än andra ställens EN-pack... Nöjd och glad beställde jag... och betalade frakt och hela grejen.

Döm om min förvåning när jag öppnade det MYCKET överdrivna paketet (10x10x25 cm låda innehållandes en liten liten plastgrej på 1 cm i diameter...) och finner EN ENDA.
På PLOCKlistan stod det
OBS! Säljes i EN-pack.

OOOooooh nej då... jag hade HELT för mig att det på själva sajten stod FEMpack.
Sladdar hem och in på sidan.. och mycket riktigt... bilden visade FEM stycken... Förklaringen beskrev även den FEM-pack...
På ordern stod visserligen siffran ett, men det kan ju även betyda ETT fem-pack.
Så FrkU mailade lite trevligt till dom. Och bifogade lite kaxigt en skärmdump på det som stod på sajten vid detta tillfälle... ja, jag ville ju inte ge dom chansen att ändra och sen hävda att det minsann stod EN-pack hela tiden... Lite smart får man ju vara...

Idag kom svaret:

Hej

Vi skickar ut 4 st till dig

Kommer med posten

Med vänlig hälsning/Datagrottan

TAAAACKAR!!!!!

Kommentarer
Postat av: BB

Absolut, rätt ska va rätt. Men va i allsindar är det för nåt? Ser ut som en liten häft apparat...men i örat?

2011-02-04 @ 07:55:33
Postat av: The Librarian

Ja, häftigt :-D

2011-02-04 @ 16:22:39
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0