okej...

Vad hände..?!

VEM snodde de senaste tre dagarna???
Det är ju för tusan ONSDAG... det var ju typ IGÅR jag skrev senaste inlägget juh...
Suck....

Känns som att jag knappt andats de senaste dagarna... är så trött när jag lägger mig, men ÄNNU tröttare när jag vaknar. Det skulle vara gott om det liksom kunde komma en natt TILL innan dagen kom ... Vem pratar man med det om?

Det är hysteriska tider på alla plan. Inte bara mycket som ska GÖRAS utan det blandas liksom med en hel drös med känslor, tankar och funderingar...


Och ja, jag är på flykt som vanligt. Vet det... men något annat är inte aktuellt just nu. Jag har inte alla knapparna för något annat liksom.
Det är snurrigt.

EN sak som hamnat på plats är steg nummer 1... och det är fantastisktt kul. För det innebär att det är på G, på riktigt nu.
Det kommer krävas MYCKET av mig, både mentalt och kroppsligt, men även kunskapsmässigt. Det är en utmaning och jag har sett fram emot den sååå mycket så jag tänker inte låta nåt stå i min väg nu.
I HAVE PROOVEN THEM SOOOO WRONG...!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0