iGÅNG...!!!

Då verkar det som att jag är igång igen. Kroppen gör så där härligt ont, liksom varenda muskel.
Träningsrutinen sitter och jag måste säga att "bi"effekten kommer direkt. Känner mig piggare, TROTS att John Blund har lyst med sin frånvaro väldigt länge nu...
Kroppen svarar mycket bra på träningen och jag känner redan nu, efter några gympass, att styrkan kommer tillbaka snabbt.
För att inte tala om konditionen. Båda passen förra veckan, som var de första på ett tag, kändes mycket bra och jag behövde inte kräla ut som jag trodde ett tag.
Det är ju så att har man grunden, och tar ett uppehåll på ett par veckor (ja inte HELT, men taggar ner BRA mycket), så kommer man snabbt tillbaka igen.

Hur som helst är det underbart att slita... svettas... och kämpa...
Jag bara älskar smärtan....

Och det ännu roligare är, att jag har fått med mig Dotra på tre pass.... och hon verkar vilja fortsätta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0