en dag (inte) som alla andra...

Ni känner till detta om att vissa dagar blir liksom lite MER annorlunda än andra...?
Igår var en sån dag....

Ska försöka summera.

* Stötte på en hemlös i trappuppgången...
* Min fån blev hungrig och käkade upp varenda kontakt i min kontaktbok (som jag för övrigt lagt ner en massa tid på att justera och fixa till.....)
* Fick en klase bananer kastat på mig, av en av cheferna.... det KAN iofs vara så att jag KANSKE eventuellt möjligen var liiiiite värd det... Beror på hur man ser det...
* Muttrat lite...
* Kunnat konstatera att det vore nog bra om man hade ett uppehåll på mer än ett par minuter mellan att avsluta en deckare och påbörja en ny för att undvika TOTAL förvirring i form av att hamna i en sits där man blir tokförvirrad alla nya namn och platser som helt plötsligt liksom rör till allting och man börjar fundera på om man råkat somna med boken i knät föregående kväll, men sen komma på att man liksom BYTT bok och det nu är en HELT ny historia.....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0