BÄSTAST....

Bästate idag!
Bästaste kommentaren: "Varför heter det att man är muskuLÖS om man har mycket muskler? Låter ju fånigt...!"
Bästaste timmen: Svettas med Dotra ....
Bästaste drickan: Röda guldet ikväll...
Bästaste sms:et: How u doing?
Bästaste konversationerna: 1. Försöket att komma fram till ett engelskt ord betydelse (klockan 16 en fredageftermiddag....), meningen med det.... grejen var att JAG hade själv översatt det till engelska men HELT glömt bort vilket det svenska ordet var... och NEJ, google translate hjälpte INTE... 2. OM jag var förtjänt av bananer eller inte.
Bästaste dansen: BAGGE... ALL THE WAY....!! Mysgosman...
Bästaste hjärtevärmaren...: den osjälviska omtanken för mitt bästa ... i form av hjälp på traven... när jag själv inte än har the guts... och i form av lite andra infallsvinklar... och trots allt.

Jag är oändligt tacksam för alla goa människor jag har kring mig... som är där, i ur och skur och trots ALLT... ni som förstår mig, fast jag sluter mig... ni som kan veta mina tankar...


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Mysgosman... Är det sån man är när man är galen i mys och gos? Menar... Det finns ju mytoman och gotteman och chipsoman... :-D

2011-01-15 @ 13:24:21
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0