110101

Summering av 2010?
Njae...
Det har varit ett år som jag helst vill lägga bakom mig. Visst finns många bra stunder, stunder av skratt och så. Men det finns ett otaligt antal stunder som jag vill glömma, aldrig mer uppleva, aldrig mer behöva gå igenom. Det finns saker som jag kommer att förtränga och göra mitt bästa för att begrava.

2011 innebär för mig att inte titta i backspegeln. Att våga ta för mig och se framåt. Hitta det som jag vill ha.
För nånstans finns det ännu ett frö av hopp inom mig. Nånstans finns ett frö av tro på att även jag kan och ska. Nånstans vill jag tro attt det räcker nu... tro att det finns plats för mig också.

Framförallt är det över nu, ÄNTLIGEN...
Dags att ta nya tag, hur smärtsamma de än är.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0