Vecka 9

Åtta veckor av 2011 har passerat, 15% av hela året.
Med väldigt blandat resultat måste jag säga.
Ska det fortsätta så här så kan jag alla fall vara säker på att det kommer att bli ett väldigt intressant år.


Mitt första och kanske det största målet för mig privat närmar sig med stormsteg. Nästa vecka är det dags att genomgå första steget till det som jag strävat så efter. Som jag fått kämpa för... mer än jag borde kan man tycka. Men rättvisan vann... och jag är tacksam för de som aldrig tvivlade på mig, som stöttat mig och inte föll för skitsnack.
Jag gör ju detta enbart för min egna del...
Även jag lider  av teflonminne... rent temporärt hoppas jag.

Så... jag vill passa på att tacka mina underbara vänner som stöttar mig så fantastiskt mycket i detta, både ni som har funnits där länge, ni som just kommit in i mitt liv, ni som finns där men som inte ses så ofta, ni som knappt känner mig än, du som puschat mig hårdast!!!!
TACK!!!!
Det ni ger mig i form av kommentarer, frågor, uppmuntrande ord etc... det är guld värt... och får min rädsla att minska...



HELL... I AM GOOD AT THIS!!!
I AM GONNA ROCK!!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Rock on bäjb!!! :) Go for it!!

2011-02-28 @ 19:55:51
URL: http://ryra209.wordpress.com
Postat av: The Librarian

What can I say... You're the best! :-)

2011-03-01 @ 18:29:00
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0