pirr pirr pirr...

Öppnade brevlådan....
Och jisses vad det började pirra i mig...!!

För där låg den... beviset...
På att nu är det dags, nu börjar allvaret.
För vissa kanske det låter banalt, men för MIG... för mig är det stort... ni som känner mig förstår varför...
jag tar detta på största allvar... jag gör det enbart för MIN skull... Jag kommer inte att bli rik på pengar av det, inte på NÅGOT sätt... men rik på kunskap kring något som jag älskar... rik på erfarenhet... rik på den känslan som kommer att infinna sig när jag kan hjälpa andra att hitta samma glädje som jag har gjort i det... när jag kan hjälpa andra att förbättra sitt liv på många sätt...

Nu är den här... boken som kommer att bli tummad... och som kommer få mitt fokus på kvällarna framöver...

I AM LOVING it....
En utmaning HELT klart....


Kommentarer
Postat av: The Librarian

Detta kommer du ju att fixa hur bra som helst! Du kan ju faktiskt vara rätt så smart ibland :-)

Kram!

2011-02-09 @ 18:41:00
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0