Uppåt väggarna... del nästa

Dags igen för lite högklättring...
Denna gång iförd även skorätt liksom. Tack för det ... söta härliga... ;)
Tåsingarna undrade vad tusan jag höll på med... klämma in de stackarna så. Kramp, kramp, kramp. Men efter lite sättapåklätterskorpårättsättkurs (ja, SÅ blond är jag....) så kändes det bättre. Mycket bättre. Skönt att ha proffs kring sig.

VILKEN skillnad att ha rätt skor. Härligt mycket bättre grepp, stadigare och jag kunde även få fäste på knoppar som knappt stack ut från väggen. Dessutom blev jag inte alls lika trött i armarna. Vilket i sig kommer av att jag lär mig mer att använda benen och blir starkare. Tekniken liksom.
Idag säkrade jag även ett par gånger. Med skräckblandad förtjusning... det gäller att hänga med... OCH det är en lite märklig känsla att nästa lätta från golvet när den där uppe ska ner... och väger lite mer än mig...
To be continued...

Väl hemma... tack.
Trots lite tråkiga nyheter, jag som liksom laddat så.
Lite glögg... tända ljus.
Efter att ha styrt upp Dotra lite la sig lugnet... jaja... uppstyrande av mig också då.. ("SÄTT dig ner för guds skull...").. efter iordningfixande av året julkalender... (som man som tonåring uppenbarligen inte har växt ifrån....suck)... JA LILL OSSÅ HA... juh...
Slumrade lite i soffan, nära.

Välkommen december....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0