Krönika eller inte....

Några få dagar kvar på detta året.
Sitter och funderar lite över en sammanfattning, en kavalkad, en revy, eller kanske mer en krönika.
Jag har inte bestämt om eller hur eller när jag kommer att skriva en. Problemet, eller ja, det är väl inget problem SÅ... 2011 har varit ett OERHÖRT händelserikt år. PÅ måååånga sätt.
Och att sammanfatta det blir inte helt enkelt.
Det har ju liksom varit ett år som har gett mig både oerhörd glädje, faktiskt mest, men också sorg och besvikelse.
Rent spontant blir jag nästan förvirrad när jag tänker tillbaka på vart jag var för exakt ett år sen, hur mitt liv såg ut, och hur mitt liv ser ut idag, vägen hit.
Denna ROCKY road...

Så... låt mig fundera lite till...
Årskrönika eller inte. Kanske jag plockar några av godbitarna från bloggen (som iofs är lååååångt ifrån allt som skett).
Det är ju också så här; jag vet inte om jag VILL dela med mig till alla heller...

Summan är alla fall... Där jag är idag, vill jag för mitt liv inte byta bort. För det är så här, det är MIN tur nu.

Min dröm, min saga...

Vill passa på att sända en tanke och minnas Nemo... söta goa...
Hoppas att du mår gott och ser ner på oss och ler...
Det är ett år sedan du lämnade oss, och du är saknar. Din skylt sitter kvar på Dotras dörr, din tavla hänger på samma ställe som förr...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0