Kris....

Tidskris... eller ja.. kanske inte.
Handlar mer om att jag slarvat och inte planerat min tid tillräckligt.
Behöver sätta mig ner, skriva ner allt som behvöer göras i veckan och sen fördela detta på veckans dagar.
Jag antar att sömnbristen de senaste dagarna kommer av att jag bara måste få ur mig allt, sätta upp en plan, för att kunna vara lugn.
Det är inte så att jag inte kommer att hinna, utan mer om att jag behvöer få koll på vad jag ska göra när och för att säkerställa att jag inte glömt nåt.

Helgen ja... underbara helg.
Sömnbrist till trots fixades det en mumsig middag i lördags. Kocken var undertecknat och jag valde att fixa något som aldrig gjorts av mig tidigare.
Det bidde mumsig (och nu slog det mig att den lådan står kvar hemma... jag som skulle ha det till lunch idag... SUUUUCK...!).
Hur som helst så var alla nöjda ;)...
Resten av kvällen blev mys och inte något annat. Nära nära... tätt.
Verkar helt klart som att jag har en lugnande effekt på de kring mig eftersom det slocknades i soffan, padang liksom. GOTT...!!!

Uppe kring 7 på söndag var inte det lättaste.. minimalt med sömn... Men men, skulle det shoppas julklappar så skulle det. Fick se till att boostas rejält först ....
Vi fixade lite drygt 6 timmar i en större stad... strosade, myste och gosade. Shoppade lite... OCH faktiskt så fixade jag till mig själv också... fniss... kunde inte låta bli.
Väl hemma, trötta, vankades det lite käk och sen utslagna i soffan.
Fast inom mig kröp det... suck.
Trots försök till att få mig till ro blev det ännu en natt med mycket sömnbrist.
Andra försök ska göras ikväll.... misstänker att det stora artelleriet kommer att tas fram.
Och tro mig.. Jag är i stort behov av det... 

*gääääsp*

Veckan kommer att innehålla bland annat: graninförskaffning, hårfärgsuppdatering på Dotra, klappinslagning, sistaklapparnainförskaffning, jackjakt, spiderwomanövning, godistillagning, köttbullerullning och SÖÖÖÖMN....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0