Kopplingar....

Slängde just ett öga på mitt nattduksbord...

Undra vad det säger om mig... Egentligen...

Faaaast.... Det är inte helt som det ser ut... Jag menar, Toblerone ÄR gott... Men inte när man just borstat tänderna och ska sova. Inte heller orkar man gå nån längre sträcka med dom när man hittar dom heller (de låg så sött på min kudde för er som inte visste ;))

Och Dumlen.... Tja, det räckte att bli serverad EN till morgonkaffet på sängen...
Hello Kitty? Skyller HELT på Dotra här.... HON insisterade på inköpet, så när jag törstig mitt i natten tassade upp och fann denna närmast inom räckhåll kände jag att better that than even colder me (för er som vet hur KALL jag blir snabbt utan täcke....).

Don't judge...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0