inte samma syn....

Här sitter jag och tycker själv att jag kommit på den BRILJANTA idén till Dotra allt smink som ligger lite överallt.... både i hennes rum och i vårt badrumsskåp...
Istället för att lägga nästan en TUSING på en "riktig" sminkbox så fann jag den här....

PERFEKT enlig mig själv... och bara 399 riksdaler....

Glad i hågen lägger jag ett mail till mitt egna lilla proffs... som liksom kan sånt här och säkerligen sett andra varianter som kanske är lite mera kul....
Klistrar in länken...

och väntar.....

det tar inte många minuter förrän jag får svar....
Med DEN HÄR texten....

Annars kan du ta http://www.jula.se/papperskorg-945132 den blir mycket billigare:)



PUCKO.... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0