Inspirationslös

Idag är ingen bloggdag egentligen.
Har inte något speciellt att komma med, fast å andra sidan, hur ofta har jag det?

Just nu är livet fullt av:
  • Längtan
  • Träning
  • Godismumsande
  • Jobb
  • Saknad
  • Känslor i storm
  • Julklappsplanering
  • Wordfeudande
  • Sanslös längtan...

Men vänta... NU kom jag ju på....
Jag har just startat upp planeringen inför mitt kommande årliga event. Helt galet hur denna lilla enkla inflyttningsfest blev till ett årligt event som nu är inne på FJÄRDE året.... GIRLS RULE!!!!
Första året - inflyttningsfest och lite hyllning
Andra året - inflyttningsfest igen....  go figure...
Tredje året - fira in våren... MED BESKED vill jag lova...  hahaha....
Fjärde året.... Hmmm... har lite förslag... vi får väl se. Det är ett tag kvar...

De senaste två åren visade mer än nånsin vilka totalt galna vänninor jag har... HELT galna...
men helt helt helt UNDERBARA.....

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

För att inte tala om vilken helt underbar, galen värdinna vi girls har! ;p

2011-12-16 @ 12:50:14
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0