weekend gone...

Söndag eftermiddag och jag är trött och lite sliten.
Det har varit en "full rulle" helg.

BB och jag startade helgen med sedvanligt sexpass. Därefter intogs ett glas rött innan vi möttes upp igen och gjorde stans krog mycket osäker.
Det som skulle vara en utgång för att sitta och snacka slutade med en kväll på dansgolvet. FULLT ÖS....! Jag borde egentligen inte vara förvånad, detta är nämligen vad som händer när BB och jag hittar ut... inte kan vi stå stilla inte...
När jag ramlade i säng runt 3, tjöt det inte lovligt i öronen direkt. YIKES!!

Lördagen startade lite lugnt med ett par koppar kaffe så var jag fit for fight igen.
Fixade pärlan lite...
Satte mig sen på stranden, med en glass och en tidning och njöt av solens strålar och ljudet av vågor som slog mot stenarna. Underbart!!

Kvällen förflöt senare precis som jag önskade...
Avslutades visserligen till slut.
Men, tja... vad gör man inte.

Idag har det röjts rejält, städdag på gymmet.
Har burit, skurat, sorterat, flyttat, krattat och packat.

Kvällen avslutas med ett gympass och sen en skön promenad, för att lätta sinnet.

Veckan är i antågande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0