VÄNTA lite nu här....

Är det TORSDAG redan....??!
Nån måste behaga skoja med mig...??

Vart tog den här veckan vägen... och framförallt... vad fyllde JAG den med...?
Ah... just de...mitt liv... så var det ja...

Hur som helst... vissa stunder kunde gott gå mycket, mycket mer långsamt så njutningen blev till max...
Och vissa stunder kunde gott gå ÄNNU fortare, om inte spolas förbi i ultrafart så de lämnade bra mycket mindre ärr och spår och obehag...

Försöker samla energin... även om de har en tendens att gömma sig i mina träningskläder.
Helgen kommer kräva VÄLDIGT mycket av mig och Dotra, så energin är inte till bara för MITT leverne, utan för att orka hantera en sur och tvär tonåring....

Have a nice day...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0