Helg helg helg...

Bloggar alldeles för sällan känns det som....




Bidde inget sexpass i fredags... det var inte rätt all the way, så jag skippade det. JA jag vet att jag är lite vrång, men jag är sån. Är det inte rätt ledare så skippar jag det, blir liksom inte in the mood... Får ta igen det lite extra veckan som kommer.




Lördagen spenderades faktiskt med inköp av ett gäng ramar på stans väldigt populära loppis.
Hela 8 ramar och 2 böcker (till Dotra) blev det... för 125 kr!!!!
Ramarna hade varierande utseende och färg, men dessa monterades ner och tvättades av för att sen målas svarta av mig.
Lördagen gick bland annat alltså åt till ramfyndande, inhandling av färg, taxi åt Dotra inkl. kompis som spenderade flera timmar på köpcentrat, matlagning och målning.
Resultatet av ramar och målning och letande av motiv kommer med bilder när allt är finito. Just nu ligger de på golvet medan jag letar och funderar på motiv.

Allt ska in i mitt sovrum och detta är föregånget av en ny hylla, skrivbord etc.
Som sagt, bilder kommer.

Väntar i skrivande stund på att mina vänner tvätt och tork ska bli lediga... mm ... det är DEN dagen.
Det blir även en sväng till musklandet också... DET behövs... tro mig... GAH!

See ya soon....!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0