FÖR mycket....

Bara så ni vet...
Lyft inte för mycket på gymmet....
Använd inte gymmet för det ändamål som det ska, att bli starkare....

Får då kan du få skäll... och tillsägelse.

Undra bara vart gränsen går?
Är det en total tvärs över?
Går de på procentuellt på din kroppsvikt?
Och i så fall, HUR vet de vad du väger....? Går du kanske över en hemlig våg på väg in som reggar din vikt i kassan?
Går de på din längd?
Eller har de bara en maxgräns...?

Hmm.... många frågor...
Jag har ett svar alla fall....
Lämna det gymmet och hitta ett annat....

Kommentarer
Postat av: BB

Finns flera tänkbara orsaker, avundsjuka tex. Men jag väljer att tro på den mest troliga...omtanke. Du, byt INTE gym. Har hört att ALLA de andra är kass...inga snygga killar att titta på:)))))

2010-09-08 @ 04:41:45
Postat av: FrkU

hahah... Tack BB... men det är inte mig det handlar om... inte ens vårt gym...

Och inte heller omtanke då orden var; Du FÅR inte....

tråkigt men sant.

och att jag skulle lämna ER...? INTE EN CHANS...!!

2010-09-08 @ 08:52:30
URL: http://frku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0