Another day, different thoughts...

Då var det torsdag igen...

Idag grattaleras 2 av mina vänner i samma familj faktist.... salut till er!!
eller Gott nytt år var det visst.....

Höstilerade mina fötter i måndags... SOM jag har LÄNGTAT... efter att få ta på mig mina stövlar och min skinnjacka igen. Me like!!!
Men idag är det back to lowshoes igen... passade bättre med resten av outfiten lissom.

Ikväll är det duty at gym igen, och det ska snackas lite om framtiden vilket känns fantastiskt kul. NU är det väl ändå äntligen dags. Ser fram emot det.
Har bevisat mig tillräckligt nu.

I mitt lilla huvud snurrar tankar som vanligt.
Nu har de börjat skifta... och jag inser mer och mer. En tanke har gnagit sig fast och vägrar släppa taget, den finns där hela tiden som en envis liten lus....
Lite är skrämmande... lite är kanske inte så underligt. Nu är ju frågan hur jag ska tackla dessa insikter. SKA jag tackla dom ALLS? Eller kommer det att förändras... ÄR det förändrat?
Vill ju inte backa nu, utan move forward...
Vad är min sanning...?

Kanske en semester borde vara något för mig... ensam... för att sortera och inte påverkas av något mer än mitt eget?


Kommentarer
Postat av: The Librarian

En semester vore en bra idé för dig tycker jag! Har ju sagt det förr... :-)

2010-09-16 @ 18:04:40
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0