Alla får det dom vill ha....

Dags att beställa kontorsmaterial.....
Mail från mig går ut till övriga... så de kan sända sina önskemål till mig....

Det tar några timmar tills vår amerikanske kollega går förbi mig och säger:
- I just e-mailed you about the office supplies....
Eftersom jag känner honom såpass, tittade jag lite snett på honom och flinade...
- What are you smiling about, sa han då...
- Well, you tell me, svarade jag.
- I havn't done anything... yet... sa han...
- Well not YET, svarade jag tillbaka.
- Damn... I you are mean saying things like that about me... sa han lite surt och pep ut...

Då kom mailet... och mycket riktigt... mina farhågor besannades... Detta stod i mailet:
Falcon Export
Xbox
Midget

Givmild och mån om mina kollegor som jag är såg jag till att även han fick som han ville...:

(midget=dvärg OCH liten sportbil...)



Hoppas han får kul med sin xbox ikväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0