This is me NOW!!!

Då så... finally....

I am MARKED for life... och som någon nära mig sa, "nu har du bokstavligen alltid din dotter under dina vingar...".


Uppritat på plats...


In action....


Och ja.... vissa gånger gjorde det fruktansvärt ont... men, med andning och fokusering gick det fint!!!


Elva timmar gammal....

Nu ska den smörjas och få läkas, så ser vi om det behövs fyllas i något....

Men ja... jag är nöjd... supernöjd...

Den betyder så oerhört mycket för mig... mer än jag vill och kan förklara.
This is me now...
This is a point of NO return...
This is closure... this is... taking a step into something new...
This is MY TIME.... MY step....

THIS IS ME NOW!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0