End of week

Ännu en helg är över, och det gick snabbt.

Summering:
  • En ny hobby återupptogs... (TACK för DEN, eller nåt... ;))
  • Hobbyn lärdes ut till Dotra och kompis, med mycket bra resultat (YEEZ vad snabbt de lär sig....)
  • Besökte kallt evenemang, som jag tycker man egentligen gör alldeles för sällan. Det gick väl inte som önskat, men stämning var på topp och det var en highlight i den vanliga vardag, på många sätt.
  • Lagat veggomat till Dotras ena kompis vilket resulterade i TRE portioner för dennas del, något som Dotra säger ALDRIG händer annars. Kompisen berättade även för modern vilken god mat jag hade lagat när hon lämnat övernattningskläder.
  • Haft övernattande Dotra kompisar båda nätterna...
  • Fått höra att mitt leende gjort någon glad (vilket ni kunde läsa om i förra inlägget).. DET värmde gott...
  • Sett 8 bilar få sina larm aktiverade av en hagelskur....!
  • Funderat mycket över nästa steg, valen som gjorts, görs, och som möjligheten fortfarande finns.

Sitter nu i soffan och inser att helgen är över, och jag är lika tacksam att jag kan glädjas över måndag morgon som alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0