vilken vecka....

Söndag...
Har verkligen varit frånvarande här... inte så konstigt. Det har varit en VÄÄÄÄLDIGT busy vecka. Till och med träningen har fått stryk på foten, så då förstår ni ju själva hur mycket annat det varit.

Tisdag - 2320
Onsdag - 0100
Torsdag - 1900

Start 0800 varje dag.... och detta ska vara inklusive måndag och fredag som var normala dagar.
JEEZ...
Även om tröttheten satte sina spår så finns inget annat som stör mig.
Sånt här händer ibland och för min del gör det ingenting. Jag älskar det jag gör, jag trivs sjukt bra på företaget och är en del av det som sker. Den otroliga uppskattning jag får i form av ord och handling är enorm.
Detta handlar definitivt om att en ge-ta situation, och nu var det jag som gav, och jag gjorde det inte ensam.
Det var några hjärtat-i-halsgropen moments ett par gånger... men med lite finess och tricks och överlistande så löste jag det, och de andra likadant. Motto: GE ALDRIG UPP!!

Kan säga dock att sexpasset fick på foten efter 30 min och sömnen fredag till lördag blev cirkus 12 timmar....

Nu kör vi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0