ILSKA

Fy.. vad arg jag är...
Riktigt upprörd...

Kämpar med att släppa det... inte vara arg... men det är svårt... för det är så många olika delar som gör mig upprörd, arg och sjukt besviken...

ILSKA.... ren och skär ILSKA...
Kämpar mest med att inte explodera utåt...
Att inte säga något, ställa till svars, mot väggen, berätta allt jag varit tvungen att göra.
För det är det inte värt...

Det tråkiga är ... att det verkar vara bara jag som lider, som påverkas...
Att det liksom inte gått fram, insikten inte har infunnit sig... Insikten på vad jag faktiskt gjort; stängt ner, plockat bort och dolt...
FI TUSAN... JAG har inte gjort NÅGOT fel... ändå är det JAG som sitter med ilskan... IGEN....

JAG BLIR GAAAALEN.... och sååå arg...

Det var sista gången... NEVER again... JAG ÄR KLAR med den här skiten... och är glad jag fick ett kvitto på vad som egentligen var... tack för det...!

Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

Rätt! Slå näven i bordet bara!!!! Go girl!

2010-11-17 @ 13:12:02
URL: http://ryra209.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0