Buzza....

Då har jag buzzat klart för den här gången.
Som ni minns så var det en kampanj för LoveFilm.

Och nu är jag säker... det är inget för mig.
Förklaring:
När jag hyr film blir det spontant, samma dag. Vill inte sitta och göra en lista på nätet och sen få en av dessa filmer hemskickade dagen efter, och inte ens veta vilken som kommer. Då är det lättare att springa ner till videobutiken på lunchen eller på kvällen.
Vill ha nyheter, inte gamla filmer.

Dock förstår jag att detta kan vara ypperligt för de som bor på landet, eller några mil från närmsta uthyrningsställe, barnfamiljer t.ex. För dom är detta kanon kan jag tro. Att sitta hemma och ha en lista och sen få filmerna i lådan, till barnen och kanske sig själva. Perfekt.

Men jag är ledsen, för min del är det inget jag kommer att använda mig av.

Kul att kunna testa och jag ser fram emot kommande kampanjer... Bli en Buzza du me vettja!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0