tjänst...

Kundtjänst och kundservice, speciellt när det gäller teknik, är väl något som många har fördommar om...
Men jag har släppt mina nu... tack vare TVÅ olika leverantörer faktiskt....

Bemötandet har varit:
SNABBT
trevligt
effektivt
trovärdigt
hjälpsamt

Leverantör ett: Snabba frågor, kopplade snabbt att jag visste vad jag pratade om (frågade inte alla "standard" frågor som om jag har startat om etc.), jobbade effektiv och förklarade hela tiden vad han gjorde. Inga diskussioner om huruvida felen var mina... utan "vi sänder nytt, du har det om 4 dagar, gör då så och så....".
Det kom efter 2 dagar.... jag kopplade in.. fungerade DIREKT... förutom EN sak... som jag ringde om.. efter 5 min INKLUSIVE kötid var det löst... med en trevlig och glad röst i andra änden....
Behöver jag säga att jag är glad att vara deras kund??!!

Leverantör två: Samma här, snabba frågor... lyssnade på mig... inga diskussioner... Grejen hämtades upp på plats, emballage kom med budet.... 6 arbetsdagar var den tillbaka, MED installation...
Snabbt, lätt och effektivt!! AJ LAJK...

Så för er alla kundsupportar därute... som inte har detta....
DET FINNS HOPP och det GÅR att vara en BRA support!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0