Läskigt...

Fy bubblan...
Vad det är läskigt...
att se ens pärla bli hamrad på... skakad... puttad... gungad....
Hissad upp i luften...
satt med hjärtat i halsgropen hela tiden...
Av oro...

Fast vid närmare eftertanke var det nog mest så att oron var över om min pärla skulle passera testet...
Den är ju lite till åren... och har fått stå ut en del...

MEN.. å andra sidan är det ju MIN pärla vi pratar om...
Så egentligen är det ju inte SÅÅÅ förvånande att den kom ut på andra sidan... prickfri!!!!
Det enda som behövs är den lilla triangeln som ska finnas, den var botta...

ÅHHHHH vad jag var lättad efter...
MYCKET skönt att ha detta avklarat...!!!!

Kvällen har spenderats med att packa upp nytt, massa nytt, montera skåp, sätta upp nya gardiner, testa, montera bänkbelysning, träna, köra dotter till träning, handla, käka lite kvällis, och nu blogga...
OCH .. se DH, INTE att förglömma!!!

Har en dotter som vill ha något.. när jag kom hem idag, låg denna instoppad under locket på min laptop.... Hmm... fantasi och kreativitet har hon. Och en STOOOOOR önskan!!



Undra om jag vågar mig på att testa det där... för att få det jag önskar!!
TMD


Kommentarer
Postat av: MrsBloodyKisses

åÅÅH, VA SÖT HON ÄR! =) Nu måste du ju köpa en hamster ju;)

2010-03-10 @ 07:36:48
Postat av: The librarian

Ja, kan du stå emot detta är du ju otrolig!! Fast... Det vet jag ju att du är :-). Kram

2010-03-10 @ 07:44:34
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Birgitta

Om du ska testa själv...måste du ju ge henne råttan. Annars har du ju inte en chans...

2010-03-10 @ 18:41:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0