Changes

Det händer... och har hänt mycket runt mig.
De senaste veckorna har varit mycket turbulenta.
Många känslor som flyger och far, tankar som kommer och går... Upp och ner hit och dit.

Jag behöver landa nu, när mitt största steg är klart.
Landa in i en ny tillvaro på många sätt.
En tillvaro där jag på något sätt behöver få ro, få tankarna att sluta snurra, få känslorna att lugna sig, sätta sig.
Mycket är inte som jag ville, som jag önskade eller hade en förhoppning om.
Mycket försvann på vägen, mycket tunga saker, svåra att förstå och inse.

På det hela taget har hela min extistens vänts upp och ner känns det som.

Landar sakta... men inte än...
Gjort förändringar, genomgår förändringar.
Vissa sådana som inte var min vilja.
Men jag har gjort mitt allt. Jag visste och jag vet.

TMD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0