tung lycka

Kom ÄNTLIGEN iväg till gymmet....
och möttes av en glad "överraskning..."..
Ja, jag visste ju OM det, men hade glömt bort leveransdag!!

Vi hade fått in de nya maskinerna till gymmet... WOOHOO!!!!
Hann knappt med uppvärmningen för att få kasta mig över allt det nya...
OHEJ vilka kuliga saker.... vissa såg ut som värsta rymdfarkosten.....
Mina "kollegor" kom kort därefter och kunde inte bärga sig tills de bytt om utan rusade in i gymmet för att inspektera....
Fly/Rear Delt, FreeMotion CableCross, Axelpress... mfl...

Behöver jag säga att det LÖS i ögonen på dom som på barn på julafton.... fniss...
Körde en omgång och ikväll lockar det igen...

jag menar ... kolla bara... vem vill INTE kasta sig in i dessa goingar liksom....?
TUNG lycka!!!




Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja... Avstår nog - idag för jag har fått så ryyyysligt mycket att göra...

2010-06-09 @ 19:19:50
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/
Postat av: Fjäderlös Tvåfoting

Såg precis på filmen Avatar. En del av de robotar som de hade påinner mycket om dessa, sa du att det var träningsredskap?

:-D

2010-06-09 @ 22:21:24
URL: http://fjaderlos.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0