snurr

Gah.. vilka dagar... OHEJ...
Det är TOKÖS nu...
Ni vet.. såna där dagar man kastar sig rakt in i saker, och liksom bara matar på .... för att efter (som man själv känner) tag kolla klockan och inser att HELA dagen liksom bara försvunnit...
Så hände igår... skulle BARA göra ett par timmar...
Hela dagen gick... bara sådär, utan att jag reagerade. Är man inne i det man gör då?
Drog och musklade en och en halvtimma, och sen en timmas promenad på det.
Ja, jag försökte springa men ... fick sånt SJUKT håll, ramlade i princip ihop av smärta... YIKES. Så.. min första date med RunKeeper bidde INTE som jag räknat med.

I och för sig så tappade den bort mig efter 0.84 kilometer ändå....
Undra hur jag ska tolka det....?

Även idag blev en sån dag.
SJUKT mycket att göra. Men jag känner mer och mer att jag liksom trivs med det, trivs med tempot, trivs med att pressas till det yttersta, trivs med att ha HUR mycket som helst att göra.
För att... fly.. kanske.. eller bevisa något för mig själv.
Klockan rullade på... kollade klockan och VIPS så var den 16.05.... HUR nu DET gick till?
Yikes...

Ja just det.. RunKeeper...
Har glömt berätta....jag har en ny leksak.
Försöker fortfarande komma på hur bra det EGENTLIGEN är för mig att ha tillgång till en sån... (ni som känner mig, och vet vad jag menar...)
Men men.... OHEJ vad kul det är....
Massa nödvändiga appar man inte visste man behövde...

Kvällen blir lugn hoppas jag.
Kroppen och sinnet har ännu inte insett att vi är hemma och SKA TA DET LUGNT.... hela jag snurrar omkring som galna.. liksom på högvarv. Detta inlägg skrivs mycket för att tvinga mig att sitta still i ... typ 5 minuter. Ja med tanke på fingrarna och händernas hastigthet så inser ni nog att detta var snabbt gjort...

Hmmm.... undra vad jag ska hitta på nu....

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Sniffa på lite mysigt eter? Du kanske skulle använda din sak med saker som står upp?? Kanske ger ett lugn?

2010-06-14 @ 20:05:10
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0