ok.....?

Hmm... eh alltså....
NÅNTING hände....
Jag hade för avsikt att ta en power efter avslutat gympass igår. Vädret var underbart, so why not.
Men tydligen ville mina ben något annat...

Sista delen, där det blir grus... så liksom gickte benen snabbare.... till springnivå.
Det hela slutade med att jag sprang... mer än halv rundan (sista delen till vändningen och sen hela vägen tillbaka).
Benen bara fortsatte.... av sig själv. Jag tänkte inte, lät de bara springa... (TJOHEJ vad varm jag blev...)

JAG.... som inte springer.... som inte gillar att springa... inte min grej...
hmm... något flög i mig.
Kan tilläggas att jag kört över en timma på gymmet innan... och ett par timmar dagen före det....
Kan tillägga att jag har lite möra ben idag...
Kan tillägga att det är ett favvispass ikväll...

Nånting fel är inte rätt, eller om det är just det.
Kanske kände mina ben eller jag, undermedvetet, att jag behövde en ny utmaning....
Kanske är det uppladdning inför nästa år....???

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Uppladdning inför nästa års varv såklart!!

2010-06-10 @ 08:48:32
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0