Man i huset

Då hände det....
Jag gav mig... eller.. hur ska man säga...
valde detta... Dotras önskan blev sann....
Att ta in en man i huset.... fast ur hennes point of view...

Utan Dotras vetskap, och så här såg hon ut innan (totaaaaaaaaaalt ovetandes):



MEN... lycklig som få....:

och här är... NEMO!! (nej... jag fick inte igenom Bosse, Sölve, Justus eller Didymus.... fnys...)





ON THE MOVE (i favvo leksaken...):



och SJÄLVKLART hade herrn en självklar plats i soffan ikväll:

Jahopp... sånt händer... antar jag....

Kommentarer
Postat av: Buffe

Supersöt kille, hoppas ni får många mysiga dagar ihop...

2010-06-18 @ 21:34:59
Postat av: The librarian

Önskar lycka till! Ja!! Jag tar med Bobby ned nån dag, så kan de leka! :-D

2010-06-19 @ 11:30:43
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0