Infall...

Fick ett ryck, ett tokryck... kanske lite i panik.
Ett förslag... och en förmaning - "fundera inte för mycket nu.... då vet vi hur det blir....".
Så... jag gjorde det.
Väckte Dotra med orden....
- "Gumman.. dags att vakna... jag har ett förslag... vad sägs om Liseberg, bara du och jag?"
Fick ett par mm till svar, bad henne fundera och sen komma upp.
Det tog ett par minuter så kom hon.
En timme senare var vi på väg, i min pärla, bara jag och hon.

Och JISSES... kanonväder, en härligt sprudlande Dotra, inte SÅÅÅ mycket folk.
Blev slänggungad, ivägskjuten, uppochnervänd flera gånger, snurrad, blöööööt och omskakad.
Dotra envisades med att sitta längst fram hela tiden, vilket liksom gör det hela ÄN mer gaaaaaaaah!

SJÄLVKLART skulle det spelas lite också.
Det hela resulterade i STJÄRNvinst (3kg bilar) och en FÖRSTA vinst (2 stooora påsar Daim).
SNYYGGT!!

Härligt, underbart och mysigt... en perfekt DotraModer-dag....
Fick massa pussar och kramar och kel av henne.

Stannade hela kvällen, lämnade den bakom oss runt stängning.
Behöver jag säga att jag var ensam vaken i bilen på vägen hem?




Sa jag att jag har världens vackraste dotter.... så fiiiin!!!!





Kommentarer
Postat av: The librarian

Ler

2010-06-27 @ 13:02:13
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0