bränt

Aj...
NOTE to SELF...: Tomater som kommer ur ugnen är VAAARMA... och det GÖR ont att bränna sig inne i munnen...

Suck... För bråttom...
Bränt mig på en liten, lömsk körsbärstomat som så fiiint, SKÅLLHET, trycktes mot flärpen som sitter bakom framtänderna i gommen. Den är nu svullen... ÖM och gör ont (tog en stund innan jag reagerade på att det liksom gjorde ont.. eller ja... det KAN varit så att jag inte brydde mig också.. JA? Jag var hungrig....)
Varje gång jag biter i nånting gör ont, eftersom det jag biter i trycks mot den där lilla flärpen.
GAH!!!

Vet inte om det är värt att nämna att jag förmanade Dotra TVÅ gånger innan vi åt: "Nu är det varmt gumman...."

Det man inte har i huvudet får... eh... man bränna sig på .... eller nåt...

Kommentarer
Postat av: The Librarian

Ja, jag vet, såna är livsfarliga! En gång såg jag några av dem snacka ihop sig om vad de skulle göra med människorna och då hörde jag att de talade om just att "hotta upp", men då förstod jag ju inte vad de menade...

2010-06-04 @ 06:46:42
URL: http://littlelibrarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0